torsdag.

nu har jag tagit bort alla gamla inlägg från bloggen. alla utom ett. kunde inte ta bort det om Niklas. men nu ska jag försöka starta om här och engagera mig lite mer. drog till karlstad med elin en sväng igår. köpte en klänning, ett par tights och ett linne. väldigt nöjd! :) har överraskat mig själv. kontaktade mig morbror i söndags. har aldrig träffat honom eller pratat med honom och var inte säker på att han ville ha något med mig att göra. men det ville han som tur är! :)just nu ligger jag och kollar på film och laddat inför knatteträningen i eftermiddag och min egen träning ikväll :)känner mig inge sugen på att spela innebandy efter det som hände på matchen i söndags. men måste väl!



_______________________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0