full pott.

va till örebro med sandra igår, blev lite shopping på marieberg. köpte en stickad tröja och lite smycken. sandra däremot köpte nästan en halv garderob. höhö. MYCKET lyckad dag med mig älskade coachkollega :)
va tvungen att gå upp tidigt imorse, 06.30 närmare bestämt. knattarna hade match mot karlskoga och pissade på dom totalt och vann med hela 16-3. riktigt stolt över grabbarna faktiskt! efter den matchen bärde det iväg till karlstad för klass 1 match. blev full pott där också! seger med 6-0, och det innebär att vi leder serien. GÖTT! men nu känner jag mig helt färdig så jag ska nog ta och sova snart. :) godnatt.


_____________________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0