torsdag.

Va något fel på min förra blogg, så jag fick lov att fixa en ny. Va inte direkt aktiv på den förra men just nu känner jag att det kan vara skönt att ha ett ställe där jag kan skriva av mig lite.. Som alla förmodligen redan vet så gick en mycket älskvärd person bort i måndags morse. Niklas Strand vaknade aldrig igen. Han hade inge ont vilket känns skönt att veta. Att han inte plågades till döds är framför allt extremt viktigt att veta. Han var en person som alltid hade ett leende på läpparna och glimten i ögat. Det är så alla kommer ihåg honom. Jag är enormt tacksam över att jag fick lära känna dig och alla de minnen vi har tillsammans. Många år tillsammans och extremt många skratt tillsammans. Tiden när det var du, jag, dava och elin är oförglömlig.
När Fredrik berättade vad som hade hänt trodde jag honom inte. Jag trodde att han skojade. Men det gjorde han inte. Inte ens när jag såg dig ligga i din säng helt livlös kunde jag tro att det var sant. Väntade på att du skulle öppna ögonen och berätta att det var ett skämt. Men det gjorde du inte. Chocken har ännu inte lagt sig. Jag är helt säker på att du finns här i närheten hela tiden, din själ finns med oss. Vi kommer att träffas igen. Och inte bara i mina drömmar. Vila i frid älskade vän<3
_______________________________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: elin

han finns alltid med oss<3

2010-03-07 @ 20:27:37
URL: http://elinaklarsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

ja, det gör han <3

2010-03-07 @ 20:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0